onsdag 24. mars 2010

Sesongen 2010

Hei alle sammen.

Mange har ventet i spenning på hva som skjer med laget i år, og nå har ting begynt å falle på plass. Først av alt så kan dere legge til denne siden som bokmerke først som sist. Dette er stedet jeg vil bruke for å informere dere om hva som skjer og gi praktisk informasjon rundt treninger og kamper.



Først av alt er det greit å avklare hvordan selve laget blir organisert i år. Dette avhenger litt av hvor mange vi blir, men etter all sannsynlighet vil vi uansett ha med noen fra a-laget hver kamp. Antallet blir bestemt av hvor mange vi blir til slutt ser jeg for meg.

Vi trenger fler folk, og jeg ber derfor alle som er interessert i å spille ball i dalen om å ta kontakt med meg på 97097568.

For tiden har jeg fjorten bekreftede spillere + noen jeg enda ikke har hørt fra av de som var med i fjort + evt disse gutta våre som er nede i Bali og gjør livet utrygt for blondinene der nede. Ideelt sett bør jeg har noen fler bekreftet før vi sparker i gang.



Og da kommer vi til seriestarten. Den er allerede 27. april og sparkes i gang på Ekeberg kunstgress mot Wam-Kam. Kampene går nok i stor grad på mandager og tirsdager ser det ut som. Så sjekk dette allerede nå og prøv å unngå jobbing og annen aktivitet på de datoene vi spiller kamp.

I og med at dette er ganske snart til, så blir det viktig å få i gang en trening eller tre rimelig kjapt. Så dette kommer i løpet av noen få dager.

Til slutt må jeg informere om treningskontingent etc. Det som er nytt av året er at dere IKKE skal betale indiviuell lisens. Det har nå blitt vedtatt på fotballtinget at hvert lag må betale en laglisens. Dermed blir innbetaling av lisensen via treningsavgiften. Og sammen med dommer-regninger og en del utgifter til utstyr, så blir treningskontingenten på 1500 slik det ser ut nå. Det er noe høyere enn i fjor, men det er nødvendig for å få dette til å gå opp.

Vi har dog mulighet til å skaffe penger både gjennom dugnad og ved å evt skaffe annonsører med reklameboard på banen. Dermed foreslår jeg at folk gir meg beskjed om hva dere er mest hyppe på. Sponsorsporet bør alle uansett prøve seg på. Kjenner du noen som kan ha interesse av å slenge opp en reklame på 1x2 meter oppe på banen. Eller har du en far med ønske om å sponse sønnens fritidsaktivitet, så ta kontakt med meg.

Til neste gang

Deres trofaste tjener

Kristian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar